Дізналися, які навички необхідні, щоб попасти на роботу до крупної ІТ-компанії, обговорили свіжі матеріали і NFT мистецтво (це коли продаєш цифрову картину за $ 69 млн.
— Ви розбирали сайти для багатьох популярних брендів. Але який з них найулюбленіший?
Тетяна Аборонок:— Декілька днів тому на захисті стратегії для одного крупного дистриб‘ютора в Україні в мене спитали дане питання. Відповім вам, що кожний проект в моїй пам‘яті запам‘ятався особливо. Наприклад, для агенства Тані Пренткович була задача розробити дизайнерський корпоративний сайт за 5 робочих днів. Це був виклик, але ми впоралися. Клієнт з першого разу прийняв концепцію дизайну, верстка і розробка велася 24/7 і на відкритті компанії сайт був готовим.
«Архітектор Краси» — достатньо крупний e-commerce. Півроку роботи команди дали в результаті якісний ресурс для масштабування компанії та комфортної покупки для їх користувачів з широким зручним функціоналом.
Для аптеки «ФармСоюз» ми розробили одну з найскладніших синхронізацій товарів з 1С: їх там було близько 1 500 000. Так я можу виділити кожен проект.
— NFT мистецтво — тимчасовий бум або нова реальність? Чому зараз це так популярно?
Тетяна Аборонок:— Як на мене, це хороший хайп, щоб блокчейн-технологія з достатньо серйозними проблемами, такими, як безпека, швидкість транзакцій та вартість, змогла далі укріпити свої позиції на ринку і масштабуватися. Адже благополуччя такого суспільства залежить від масового розповсюдження блокчейн-технологій, а для цього потрібен постійний ажіотаж. Направлення мистецтва їм ідеально для цього підійшло, погодьтесь?
Ninja:— 5 предметів, які завжди є в косметичці.
Тетяна Аборонок:1. Помада Eisenberg тон № N05 haussman;
2. Аромат Gritti tutu;
3. Пудра для обличчя GUERLAIN Meteorites;
4. Мило для брів BROWS SOAP 2A CO FIX;
5. Тональна основа Givenchy Prisme Libre.
— Порадь декілька серіалів, які обов‘язково треба зацінити в вільний час?
Тетяна Аборонок:— Це однозначно «Картковий будиночок» та «Дзеркало». Якщо щось з новинок, то, напевно, залишу свій вибір на «Корона» та «Хід Королеви».
Ninja:— Хочу через рік попасти до вас в агенство. Які навички і знання найбільше затребувані?
Тетяна Аборонок:— Останнім часом часто чую дане питання і відповідь на нього порадує багатьох: так як Wave Agency студія повного циклу від ідей до повної реалізації і масштабування проекту (неймінг/design/стратегія/сайт/SMM/оптимізація/PPC/mobile app), можливо попасти більшій кількості професій. Це може бути маркетолог, копірайтер, UХ/UI дизайнер, frond-end/back-end dev, стратег, SMM спеціаліст, фотограф and so on.
Які необхідні навички? Ми беремо як стажерів (люблю підтримувати молодих спеціалістів, які бажають розвиватися), так Ц спеціалістів з гарним бекграундом роботи і реалізованих кейсів.
Якщо говорити про затребуваності - в лідерах SMM спеціалісти з хорошими знаннями маркетингу, розробники middle/senior ReactJS, Laravel, Python, UX/UI дизайнери.